|
Gyakran ismételt kérdések
Ezen az oldalon a gyakran felmerülő kérdésekre igyekszünk választ adni. Kérjük, olvassa el őket, hátha választ talál kérdésére.
A weboldalon látható árak aktuálisak? Igen, weboldalunkon mindig az aktuális árakat tüntetjük fel, garantáltan ezeken az árakon tud vásárolni, rendelni tőlünk, ezért kérjük, hogy telefonhívás vagy e-mailes árajánlatkérés helyett lehetőség szerint az áraink megismeréséhez tájékozódjanak weboldalunkról.
Nagyobb mennyiséget vásárolnék vagy egyedi, az árlistákban nem szereplő termékre szeretnék árat kérni! Kérjük, ilyen esetben e-mailben érdeklődjön, mert telefonon sajnos nem tudunk egyénre szabott árajánlatot adni.
Hogyan kell értelmezni a termékek méreteit? Erről bővebb információkat, segítséget a Méretezés oldalon talál.
Rám is vonatkozik a gyártói felelősségi (EPR) rendszer? Amennyiben csomagol, akkor igen. Erről bővebb információkat a Tájékoztató oldalunkon talál.
Milyen termékeket tiltottak be 2021. július 1-től? Erről bővebb információkat a Tájékoztató oldalunkon talál.
Az üzletükben lehet bankkártyával fizeti? Igen, lehetséges.
Reklamációs ügyem van, hogyan intézhetem? Kérjük, írja meg a a problémát e-mailben. Tüntesse fel a vásárlást igazoló számla sorszámát is, webáruházas rendelés esetén a rendelés számát. Telefonon sajnos nem tudunk reklamációt felvenni.
Magánszemély is vásárolhat? Igen, sőt a nagykereskedelmi, akciós árainkat is biztosítjuk magánszemélyek számára is a mennyiségi feltétel teljesítése esetén!
Vállalnak kiszállítást vagy postázást? Igen, termékeinket utánvétellel is el tudjuk küldeni. Minimális vásárlási érték nincs, mindenből 1 csomag is rendelhető. Bővebb információk...
Nem jó méretű terméket vásároltam, ki lehet cserélni másra? Amennyiben készletes (azaz nem külön megrendelésre gyártott, egyedi) termékről van szó, akkor a bontatlan csomagolású termékeket a vásárlástól számított 30 napon belül díjmentesen ki tudjuk más termékre cserélni. Kérjük, jutassa vissza a cserélendő terméket személyesen vagy csomagban feladva. Utóbbi esetben írásban egyértelműen jelezze, hogy milyen termékre és hány darabra cseréljük ki a visszaküldött megfelelő terméket. Pénzt nem áll módunkban visszaadni, csak levásárlásra van lehetőség.
Mennyi táskát/zacskót kell rendelni, ha nyomdáztatni (logóztatni) szeretnék? Ez elsősorban a termék méretétől, vastagságától és a színek számától függ, de általánosságban elmondható, hogy 5000 db alatt (vastag, nagy méretű terméknél, pl. zsáknál: 2000 db alatt) technológiai okok, a bonyolult, több összetett lépésből álló gyártási folyamat miatt csak magas felár mellett vállalunk nyomdázást. Néhány forintos terméknél párszáz vagy -ezer darab piaci ára nem fedezi a gyártás járulékos költségeit (munkabérek és járulékaik, több tízmillió Ft-ba kerülő gépek amoritzációja, beállási selejt, próbanyomatok stb.), így kis mennyiségnél magas darabár adódik. A közepes méretű "Tescós" táskából például nyomdázás esetén kb. 10 000 db készíthető el kedvező áron. A rendelhető mennyiségek tájékoztató jelleggel a táskák esetében megtalálhatók a Nyomdázott polietilén táska árjegyzékben. Érdemes megnézni a nyitólapunkon található videofilmet, amelyből kiderül, hogy miért magas a kis példányszámú egyedi termék ára.
Meg kell rendelni a termékeket? Az árlistákban szereplő termékekből több ezer van raktáron, nyitvatartási időben azonnal megvásárolhatók, nem szükséges sem írásban, sem szóban megrendelni őket. Ha több ezer darabra van szüksége egy termékből, érdeklődjön a pontos készletet illetően, vagy a webáruházban próbálja meg a kosárba tenni, és a rendszer jelezni fogja, ha nincs elegendő termék készleten.
Mennyi idő alatt készül el az egyedi (nem készletes méretű és/vagy nyomdázott, feliratozott) termék? Az elkészülés várható határideje az ajánlatunkban szerepel (általános határidők tájékoztató jelleggel: BOPP/LDPE tasakok 9-13 munkanap, simítózáras tasakok, vákuumtasakok, zsákok, táskák 12-18 munkanap, nyomdázott termékek: +5-8 munkanap). Az elkészülési határidő az előleg (ha van) beérkezésétől, nyomdai klisé készítése esetén a látványterv elfogadásától számítandó. Pontosabb elkészülési időpontot csak a fenti határidők közeledtével, a várható teljesítést megelőző 3-4 munkanapon belül tudunk megadni.
Minden munkanapon 8.00-17.00 óra között. Hétvégi áthelyezett munkanapokon ZÁRVA tartunk.
Hol lehet megtalálni Önöket? Címünk: 1173 Budapest, XVII. kerület, Flamingó köz 6/b.
Minden árlistákban feltüntetjük, hogy milyen mennyiséget kell vásárolni az adott termékből, hogy a nagykereskedelmi árakat alkalmazzuk. A nagykereskedelmi árakat csak a gyűjtőcsomagolásokra biztosítjuk, bontás esetén a bontott mennyiségre a kiskereskedelmi árak érvényesek abban az esetben is, ha az összmennyiség nagykereskedelmi mennyiség.
Ezeket az akciós árakat csak csomagküldés esetén alkalmazzuk, személyes átvétel esetén a fekete színű árak érvényesek! A piros színű árak sem tartalmazzák a kiszállítás díját!
Mit jelentenek a termékdíj nélküli árak egyes árlistákban? Ezek az árak az átvállalási szerződéssel rendelkező vásárlóinkra vonatkoznak, mert ez esetben ők a kötelezettek, nekik kell a termékdíj bevallást elkészíteniük, illetve a termékdíjat befizetniük. Minden más vásárlóra a termékdíjas árak vonatkoznak.
Milyen mérettűréssel kaphatók a termékek?
Vállalnak egyedi méretű táska, illetve tasak készítését? Igen, kérjen árajánlatot e-mailben. Egyes esetekben csak bizonyos rendelési mennyiség esetén tudunk egyedi méretű terméket készíteni. Például simítózáras tasakok esetén ez mérettől függően 5000-10 000 db (kis méretnél 10 000 db, nagyobbnál 5000 db).
Milyen adatokat kell megadni árajánlat kérésekor?
Kérjük, árajánlat kérésekor adja meg telefonos elérhetőségét is.
Mi az a termékdíj? 2012-től a gyártónak a csomagolóanyagok, csomagolóeszközök után termékdíjat kell fizetnie, amelyet sajnos be kell építeni a termékek árába. Bővebb információk...
Tudnak számlamásolatot küldeni? Igen, e-mailben kérhető számlamásolat. A webáruházas rendelések számlái letölthetők a webáruházból, a fiókba bejelentkezve, a Rendelések menüpontból a rendelés időpontjától számított 1 évig.
A feltüntetett árak a kiszállítás díját is tartalmazzák? Nem, mert van lehetőség személyes átvételre is, így az árakba nem építettünk be szállítási díjat. Ez kiszállítás esetén külön fizetendő. Bővebb információk...
Nem találtam a kérdésemre a választ, milyen telefonszámon tudom elérni Önöket? Kérjük, lehetőség szerint e-mailben keressenek minket. Sürgős ügyekben (pl. csomagfeladás törlése) telefonszámunk: +36-1-258-5778
|